måndag 10 augusti 2009

När man inte får nog..

.. av semester så går man till chefen och försöker fixa lite till. Jag är tillbaka (i alla fall för idag) på jobbet, efter två veckor semester. Känner att jag vill ha mer. Jag är ju helt klart emot semester egentligen, men kan jag få sällskap av Jo så är en vecka till välkommen.

Helgen i Götet förflöt lugnt. Madonna var sådär lagom bra. Är nog lite väl mycket början av 90-talet för att uppskatta en upphottad klassiker, eller en La Isla Bonita innehållande ett folkligt fiolspelande från Kazakstan (eller hur det nu stavas). Stämningen var mäktig, och det enorma antalet människor gjorde det hela helt fantastiskt. Hade dock den lilla känslan "va det inte mer än så här" när jag gick hem.
När jag kom hem till Stockholm möttes jag av Jo på centralen.. bara lyckan av att se honom igen efter hela fem dagar (jaa det är allvarliga saker det här, fem dagar är lååång tid) gjorde det värt att vara borta, kanske ska ta en liten resa till på en vecka.

Inga kommentarer: