måndag 24 november 2008

Det är måndag..

Idag har hänt så mycket redan, man vet aldrig vart det ska sluta. Intressanta saker som..

- Jag har köpt sex stycken talgbollar till småfåglarna utanför mitt fönster på jobbet. Observera att det står fönster.. på mitt förra jobb var det totalt avsaknad av fönster en rejäl plåga, och totalt svart.

-Har sett två stycken jättesmå söta kattungar födas till denna ... fantastiska värld, jag blev nästan religiös.
Kan berätta bara som ett litet inlägg att jag accepterar katter och tycker de är söta på avstånd (har alltså inte fått någon riktigt bra relation med någon katt någon gång.. än). Jag är en typisk hundtjej. Har planerat under en ganska lång tid nu, ett köp av en Cavalier King Charles spaniel. Den rätta har inte infunnit sig än. Jag måste välja med omsorg, ungefär som jag väljer pojkvän. (Hoppas det inte tar lika lång tid, för då hinner jag dö innan jag får min hund)

-Sen har jag jobbat också förstås. =)

Inga kommentarer: