onsdag 26 november 2008

Lite av varje..

Vart har kändisar som Leila K och Johan Widerberg tagit vägen?? Den sistnämnda var jag otroligt förtjust i när jag var yngre, jag tyckte han var så söt. Serien Ebba och Didrik var en absolut favorit, för att inte tala om "Lust och fägring stor". Leila var också riktigt bra på sin tid, på ett lite lätt hysteriskt vis.
Har haft böjelser för lite andra kändisar också, bla i väldigt unga år var jag kär i Nils Poppe. Jag var helt förtrollad av de gamla svartvita filmerna. Då insåg jag inte den gigantiska åldersskillnaden, men jag kanske inte hade tänkt mig mer än just kärlek på distans.

Ja ja nog om det...
Det finns inte en enda småfågel här uppe i norr. Satte upp en talgboll för att vara snäll mot fåglarna, men än så länge har jag inte sett en enda. Suck!! Trodde nog att när man kom en mil utanför Stockholm (på landet), så skulle det finnas gott om dom. Hade fel!!

Ikväll hoppas jag att A är lika myssugen som jag.. för här ska mysas

Inga kommentarer: