torsdag 27 november 2008

Ingen stress..

Just så hette företaget som skulle leverera mina 40 min njutning, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Jag gick från jobbet i god tid, för att ja just det slippa stressa. Gick fel naturligtvis, och fick ringa receptionisten på företaget. Då gjorde han narr av mig, för att jag just hade gått fel. Typ "lilla gumman vet du inte var kungsholmen är... osv". När jag väl hittar dit, så ligger det i en avkrok från centralen. Då ser jag till min fasa på en fin liten skylt i kassan står "endast kontanter". Jag trodde jag skulle börja grina (o detta händer just idag när det är som jobbigast,o gråten har ju hängt i halsen hela dagen). Får gå tillbaka till centralen igen, och fixa kontanter. Kommer tillbaka helt svettig och en kvart sen.. suck!!

Hudterapeuten är i alla fall en liten gullig brunett (bra kvällen är räddad tänkte jag). Sen började hon bete sig som värsta reklamavbrottet i TV. Jag som hatar Reklam. Hon malde på om produkterna som hon skulle använda.. vilka naturliga ingredienser bla bla.. antioxidanter.. bla .. fria radikaler.. uppstramande och ... föryngrande (hmm tycker hon att jag ser gammal ut?).
Hon kanske tystnar snart så jag kan få njuta av min massage utan att behöva säga en massa saker hela tiden, samt svara på hennes frågor (tänkte jag). Lite svårt att svara, med ett tjockt krämlager och två bomullstussar på ögonen. Nej!! Hon tystnade aldrig, mina 40 min pratades bort. Suck!!

Sen skulle jag naturligtvis köpa hennes produkter också. Jag har aldrig köpt en ansiktskräm för 700kr, och kommer inte att göra det nu heller. Sen får de innehålla hur mycket naturliga ingredienser som helst (men när jag fick reda på att förpackningens text var tryckt med sojatryck, och helt naturligt, då ändrade jag mig genast... NOT!!)

Jag var nog inte hennes bästa kund, som hon haft..

1 kommentar:

Du själv sa...

Då kan jag tala om så här i framtiden .. Så kommer du köpa en ansiktskräm för nästan tusen kronor. Det trodde du inte 2008.