lördag 29 november 2008

Adventsmys!!

Mina tre julstjänor är på plats. Funderar varje år på varför julstärnorna aldrig kan hänga rakt? Hur jag än donar och pysslar så hänger de lite snett.
Ja ja dom ska ner igen om en och en halv månad igen, så de får helt enkelt hänga snett. De kanske rent av rättar till sig själva efter ett tag. =)

Igår hade vi adventsmys på jobbet. Vi hade gjort så fint, med ljusstakar och kulor i fönstret (i brist på manliga individer). Vi drack glögg och åt lussebullar. I LOOOVE Lussebullar... mmmmm! Det blev i alla fall lyckat, och alla var nöjda och glada. Precis som det ska vara vid jul.
Fast jag surar lite fortfarande för att jag inte får något julbord i år.. mutter mutter.

Nu ska jag snart till IKEA och få lite närhet, i brist på det. För antagligen är hela Stockholms befolkning där nu och köper julklappar och julpynt.. Ska passa på att försöka få mina elva kramar som man måste ha / dag för att bli lycklig.

Inga kommentarer: