torsdag 27 november 2008

Surare än citron..

Lika ledsen som snön är därute idag när det är plusgrader, ungefär så känner jag mig idag. Vaknade imorse och kände mig otroligt kinkig (Nej! inte kinky)...
Detta har följande orsaker.

  1. Sov otroligt dåligt, eftersom jag har varit lite lätt sympativaken. A mådde lite smått hängigt. Tyckte väldigt synd om honom för övrigt... Jobbigast tyckte nog han att det var trots allt.

  2. Nr 1 drabbade då även vår myskväll (fast vi hann att titta på "Iron Man").. vilket betyder att jag ligger back (och antagligen han också, fast han tar det nog inte lika hårt som jag) när det gäller mys. (Vi försökte även reda ut begreppet mys igår, vad är det?? Tror att män och kvinnor har en aning olika uppfattning om vad mys är, ja ja mer om det en annan gång..)

  3. Mina hormoner är för jobbiga, dom vill få mig att gråta hela tiden och tänka på världen ur ett jobbigare mer negativt perspektiv.. (kan ev bli värre pga Nr 1 och Nr 2)
  4. Har ont och värk i ett av mina "salsaknän", men den här gången var det inte salsan som åstadkom skadan utan flamencon (har även en gammal krigsskada i axel ha ha). Tror att det blir så här när man passerar 30.

Mer än så här tror jag inte att det var.. Jag är i alla fall en pina för omvärlden och för mig själv idag.

Ska snart gå på ansiktsbehandling, den kanske kan få mig att må lite bättre och bli lite mer harmonisk..

Inga kommentarer: