måndag 26 oktober 2009

Helgen kort..

Ett pariserhjul på Stor torget i Malmö
Fredag:
Semester (som sagt)
Förkyld som bara den.. Vi tog tåget till Malmö (jag älskar tåg, så mysigt). Kom till hotellet och hade fått ett rum för rökare (vilket man fick om man inte kryssade i en ruta som talade om att man ville ha rum för ickerökare.. Konstigt var bara förnamnet.. så om jag inte talar om att jag röker så är jag rökare automatiskt, trodde det var tvärtom).
Till slut fick jag göra det som jag längtat efter länge.. Bada i badkar.. oh det var så mysigt
Lördag:
Hotellfrukost
o sen strosa i Köpenhamn
Ännu mer förkyld.. resulterade i Dirty Dancing (filmen alltså) och Mat på rummet
Söndag:
Host.. Host .. Hoooooost
Hotellfrukost =)
Tågresa hem

Vi hade en jättebra helg tillsammans jag och Jo..

2 kommentarer:

Xanthopteryx sa...

Jamenvisst är det skumt - Att man ska behöva boka en ickesak, något som inte finns... :-s

Miss Upsey Daisy sa...

Låter så fint. Köpenhamn är en favorit :)