fredag 30 oktober 2009

Hopp om livet..

.. Idag känns det bättre, och idag är det upptakten till Alla Helgona helgen. I eftermiddag skall jag gå till järnaffären och se om jag kan hitta en ljusslinga för utomhusbruk och sätta på balkongen. Jag har nämligen börjat få Julkänslor (efter att jag ätit två lussekatter på vägen till jobbet.. Mums I love lussekatter.. Tidigt Nej det tycker jag inte!!. Jag har började tjata på Jo i September att han ska baka lussebullar).
Idag på pendeln funderade jag på om jag ska ha mitt vanliga första adventskaffe för mina vänner, eller om jag ska skippa det.. Vi får se!!

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Klart du ska ha adventskaffe för dina vänner. Så får du baka lussekatter tills det sprutar ur öronen :)

LabHäxan sa...

He he ja du har rätt.. klart att det ska bjudas på fika