måndag 5 oktober 2009

Tokigt..

Hör Jo prata mitt i natten. Han säger något i stil med:
- Det går visst att fläta

Problemet var att Jag hade tydligen pratat först (enl vittnesmål) vilket jag inte har en aning om. Antagligen ett av mina små försök till förnuftig intressant dialog när jag sover.

Jag hade enligt Jo sagt..
- Det går inte att fläta ditt hår
Varav han svarar ovanstående
Då hade jag lite avigt sagt
- Nää inte någon inbakad fläta i alla fall
Sen hade jag somnat igen..

.. mm det är ett stort bekymmer det här, måste ha funderat på detta länge och nu äntligen kom det fram på ett fiiint sätt. He he .. lite tokig är jag allt?

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Haha!
Det är roligt med prat i sömnen =)

LabHäxan sa...

Jag undrar så, hur jag drömde egentligen. Vems hår jag skulle fläta?