onsdag 28 oktober 2009

Host host

Japp då har man varit hemma och hostat en dag.. igen. Jag tycker själv att jag har hostat klart, men det tycker inte min omgivning som ständigt utsätter mig för prövningar.
Igår när jag var hemma från jobbet försåg Jo mig med sysselsättning Han vet nämligen hur svårt jag har att sitta still (och bli frisk). Han satte mig framför playstation. Någon som har spelat LittleBigPlanet? Det var faktiskt kul, brukar inte tycka att sådant är något kul.. men, men jag kan tydligen ändra mig.
Jag satt i alla fall still i 4 timmar.

När jag väl var ganska klar med hostan.. ja då får jag ögoninflammation (kan man få det av tv-spelande?). Suck!!

1 kommentar:

nillas liv på pinnen sa...

Vi har också haft långdragen och skitjobbig hosta här. Den gick till slut över. Ungefär när vi hade slutat tro på det.