torsdag 4 december 2008

Det händer mycket på tunnelbanan..

Tunnelbanan är ett forum där man möter spännande människor. =) I morse när jag satt på röda linjen, klev det på en dam. Hon var verkligen en dam. Mycket elegant klädd i svart kappa, hatt och kjol. En typisk Östermalmstant helt enkelt.
Hennes naglar var långa och fint målade i rosa och munnen i matchande läppstift. Allt var perfekt ända tills... hon tog upp snusdosan. Visserligen var det portionssnus, men ändå. Hon stoppade gladerligen in prillan i den lilla rosa munnen. Folk slutar aldrig förvåna mig, eller ska vi säga chocka. Ha ha

Längtar till i kväll när jag får åka hem till Ajjen (hoppas jag), och titta på sex & the city som han så snällt har laddat ner åt mig. (eller rättare sagt laddade ner under hot, tänker inte tala om vad jag hotade med he he)

Inga kommentarer: