lördag 20 december 2008

Med jul kommer..

Julen tar med sig en del hatobjekt, som till exempel "Stilla Natt". Tror att det är den värsta julsång jag vet. Min fina granne har ett piano. Hon tycker jätte mycket om att spela på det, särskilt kl halv tio på lördagar och söndagar. Idag inledde hon dagens musikstund med... mmm "Stilla Natt" yippie!!. Jag som kom hem sent igår, efter en salsakväll med girlsen. Huvudvärken var ett faktum. Nu försöker jag bota den med Panodil och Julmust. Det finns andra saker som jag hatar med julen och som inträffar varje år, och det står mina släktingar för. Kommer kanske in på det så småningom.

Nu ska jag till city och inhandla de absolut sista tillbehören till mina julklappar. Antagligen blir det en fantastisk god tonfiskrörasmörgås och en kaffe Lattefiket på ringvägen. Oh längtar redan...

Inga kommentarer: