torsdag 18 december 2008

På väg till jobbet..

Det är på väg till jobbet som alla mina inläggsidéer kommer till mig. Idag eller rättare sagt imorse bara njöt jag. Mina söta små vänner, som skickade alla grattishälsningar. Jag blev så glad, ni gjorde min dag. Det var alltså helt ok att fylla år.

Jag lyssnade på en låt med så fin text (Daniel Lemma). Så blev jag lite småreligiös och fick tårar i ögonen, som jag brukar bli och få när jag har upplevt något alldeles extra (och naturligtvis när Arns häst dör i andra filmen om Arn). Texten går i alla fall..
"If I used to love you baby
Ain't nothing like I'm, I'm loving you now
And if I used to wonder 'bout you baby
It ain't nothing like I, I wonder now"
Efter gårdagens lilla kvällsevent med A som arrangör, så kan jag bara säga att det var perfekt. Om jag inte var kär innan (kan avslöja att jag nog var det lite), så är jag det nu. Vi åt på en italiensk restaurang i Gamla Stan. Mys på hög nivå! Födelsedagspresenten var mycket noga uttänkt (eller va det så att han tröttnat på att aldrig få använda sin egen fluffmorgonrock, för att jag ev la beslag på den ganska ofta. Brukar vika upp ärmarna, så när han ska använda den befinner sig dessa i armhålorna). Nu har jag en egen i all fall. Fluffig som bara den.. mm. Jätte bra present!!

I texten finns även en textrad som följer "Like a rainbow 'round my heart". Precis så känner jag o det känns bara så bra... går runt o bara småler

Inga kommentarer: