lördag 13 december 2008

Laster..

Jag har en last som jag inte gärna talar om. För om jag skulle erkänna att jag löser Melodikrysset varje lördag, så tror jag inte någon skulle vilja umgås med mig mer. De skulle i alla fall i frågasätta om jag ska börja lösa ut pensionen snart. Idag var det i vilket fall Julmelodikryss, och jag satte det som en smäck. Undrade när det svåra skulle börja.
Oftast brukar jag behöva ringa min far, för han är en rackare på gamla dragspelare och jazz sångare från 30-talet o framåt. Från 85 och framåt brukar jag fixa alldeles själv.

So nästa vinnare av en melodikryssetklocka sitter här... och förresten är melodikrysset en lek för hela familjen. (jag rekommenderar P4 10.04).

Nu ska jag och Ajjen på krogen, kanske kan fylla honom lite ikväll (eller så har han fått nog sen i torsdags, då han var ute med boysen på jobbet). Vi ska findricka på le Bar Rouge.. och försöka vara vuxna. =)

Inga kommentarer: