fredag 5 december 2008

Varför..

Jag kan reta mig på par som har varit tillsammans ett tag, som har blivit som en enhet. Vi tycker si och vi tycker så.. Vi brukar göra på det här sättet, och så tittar de på varandra och tindrar troget med ögonen. Vad hände med.. Jag tycker si och så.. Jag brukar göra så här, det känns bra för mig. Eller varför inte sådana par som varit ihop så länge att de köper likadana kläder. Det får mig att fundera på kollektivt självmord.


Jag har både tjej och killkompisar. Vanligast är det dock att tjejerna tenderar till att bli mer VI, att de helt plötsligt slutat existera i jagform. Det är klart att man blir mycket vi, när man är ett par, men man slutar ju inte existera bara för att vi som par har passerat halvårsgränsen. JAG kommer aldrig sluta existera, och JAG kommer aldrig sluta tycka saker även fast min pojkvän inte alltid är med på det. Dumheter!!

Inga kommentarer: