måndag 29 juni 2009

Ansvarsfyllt uppdrag..

Oj oj så här långt uppehåll har jag inte haft nån gång i mitt bloggande tror jag. Nu förstår jag att ni är nyfikna.. (eller så är det så.. att jag tror att hela världen kretsar runt mig he he)

Det har ju varit fantastiskt väder i helgen.. Jag blir så glad när jag tänker på det. Min hud börjar sakta gå från en beige nyans till ljusbrun. =D
I fredags var en legendarisk salsamusiker på plats i globen, jag skulle varit där med min nyfunna salsaälskande granne. Var dock lite sliten efter veckan som gått, orkade inte ens gå in på Ticnet och köpa en biljett (japp då är det illa). Nöjde mig med att lyssna på Oscar d'leon på spotify.

Helgen har spenderats med Hedvigs blivande gudfar. Det är viktiga grejjer, och han har tagit sitt uppdrag på fullaste allvar.
Han blev dock lite överraskad när jag avslöjade att han skulle få göra en tur till Gävle i början på Augusti, för att titta på alla valparna. Lite tveksamt svarade han .. Jo men det är väl klart att vi ska åka till Gävle.. hmm harkel oh så skoj. Mr J är en kille man kan lita på.

Mer om helgens innehåll följer..

Inga kommentarer: