måndag 8 juni 2009

Brunetter..

Mr A påpekade för mig att jag bara har kvinnliga vänner som är brunetter. Det är inte sant svarade jag snabbt. Han fortsatte.. räkna upp de blondiner som du umgås med bland dina gamla vänner. (jag började tänka)
Stina-brunett, Hanna-svart, Jempa-röd, Sandra-svart, Linda-Brun, Sofia-svart/mörkbrun och Lisa-svart/ Mörkbrun. Inte jättemånga blondiner där inte. Ja ja jag omger mig med söta brunetter antagligen för att jag som ensamt ljushuvud skall synas.

Jag lovade även ge Mr X en rapport från mina ev möten med min favoritresenärska. Även hon svarthårig (från Indien).
Faktum är att jag har inte sett röken av varken henne eller hennes trinda mage. =) Lite synd är det, men än är det inte försent.

2 kommentarer:

Xanthopteryx sa...

Nämen, vad var det där för rapport - det var ju inget att rapportera! Du får spåra henne. Vi vill veta hur det går! =)

LabHäxan sa...

Jo jag vet att rapporten var mager.. Hon har tyvärr inte synts till. Jag tycker att det är lika tråkigt som du. He he