lördag 13 juni 2009

Undrar..

.. vad man tänker på när man cyklar i 10 timmar. Jag har inte fått chans att fråga Mi än! Jag är i alla fall mycket imponerad av hans insats. Jag har fått mina sms med jämna mellanrum hela natten, är lite besviken över det fattiga innehållet. Inga smaskiga detaljer.
Start 22.26
Fagerhult 03.07
Karlsborg 05.40
Medevi 08.01
Mål 08.48
Totalt 10 och 22 min

Jag hade tänkt be honom om att cykla förbi mina föräldrar i Jönköping, för att hämta min sovsäck inför midsommar men med tanke på hans tid hade han aldrig hunnit det.
Jag säger det igen.. jag är imponerad av din tid, fantastiskt bra!!

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Skitbra ju! För mig tog det 17 timmar..

Thomas NYC sa...

Ska du ut och talta I midsommar eller? "reflektioner over innehall"? Var "kommentera" inte tillrackligt fint?

LabHäxan sa...

Ja jag tror vi ska någonstans där sovsäck behövs.. just nu vacklar besluten. Var bara tvungen att ändra, bara för jag hittade knappen. Nu är det tillbaka på kommentarer igen. =)