lördag 20 juni 2009

Midsommar

Midsommar började ju väldigt tråkigt med att Mi fetdumpade mig. Vi hade ju precis börjat, och jag såg fram emot en trevlig helg ihop med honom. Ja livet suger gigantiska valballar ibland.
Livet hade dock en annan midsommarplan åt mig. Jag, M, Jempa och hennes pojkvän J gick på parkteater.. Figaros bröllop. Mycket underhållande. Sen gick vi allihop hem till M och hade spontan midsommarfest. Den innehöll allt man kan tänka sig. Rosébubbel, ost och kex, sill och dill samt jordgubbar och glass. Naturligtvis blev det Salsa all night long.. plus lite Ledin, Mora Träsk och en massa annat smått och gott. Spotify gör festen, det är bara fantasin som sätter gränser.

Tack alla söta vänner för att ni finns (och framförallt M, för att du alltid ställer upp för mig).. jag hade så fantastiskt trevligt trots den dåliga starten!!

Inga kommentarer: