fredag 10 juli 2009

Da gift..

Jag har en present till dig, proklamerade M stolt häromdagen. Jag försökte dämpa min förtjusning en aning, och verka lite cool.
Vad spännande?! mm jag vet säger han. Jag kunde inte hålla mig var tvungen att brista ut i ett.. Oh jag ääälskar presenter!! mm jag vet säger han igen. Jag konstaterade då lite snabbt att.. Jaaaag är såååå nyfiken! mm jag vet blev svaret där också (ett Hat-trick i "jag vet" btw.. han var nöööjd). Jag säger lite anklagande.. Du ska inte veta så mycket om mig (eftersom jag vill ju som alla kvinnor, vara en enda stor mystisk gåta.. men nej.. inte i M:s sällskap).

Igår fick jag den.. Presenten. Det var något mycket användbart. Något som jag har haft en önskan om ett tag, men inte vetat hur jag ska tackla det. Något som kommer hjälpa mig varje dag i ett helt år.. och om ett år då har jag nått mitt mål. Tack M för att du är så klartänkt, en av de bästa och smartaste presenterna jag fått på ett tag. Något som jag verkligen efterfrågat.

Inga kommentarer: