fredag 3 juli 2009

Mys på hög nivå..

Jag och M hade balkongmys igår.. Konceptet balkongmys gick ut på (vilket jag inte visste innan, men nu vet jag).. (Kuba inspirerat naturligtvis.. ja rom och socker)
  1. En st fördrink i solen.. modifierad CubaLibre i champagneglas med sockerkant
  2. Ett antal gurk och morotstavar med dipp (inte odlade på Kuba)
  3. Paul van Dyk ur högtalarna.. en och annan dr Alban (inte så Kuba heller)
  4. En eller kanske två stycken riktiga Irish Coffee med rom istället för fulwhiskey.
  5. Salsan dansas imorgon (förhoppningsvis).. om det är någon som undrar så är M friskförklarad och ohalt. Det är bara att sätta igång med salsan. Hans naprapat hälsar att nu ska han sträcka på sig och sensuellt vicka på höfterna, det är bra träning.
  6. Framåt kvällen tändes min stormlykta a lá scouterna. Natten var ljummen, och samtalsämnena ... mm intressanta.

M hade önskat denna kväll eftersom han ville (av ett proffs) lära sig göra irländsk kaffe. Jag tror han lyckades ganska bra och kände sig nöjd, och kan även i framtiden tillreda en IC med gott resultat. Betyg MVG.

Inga kommentarer: