fredag 10 juli 2009

Oseriös..

.. va namnet sa Bull.
Valpsäljare är ett märkligt släkte. Eftersom jag inte har hört av mig varenda dag i valpens första två veckor i livet .. betecknas jag som en oseriös köpare. Vad hon inte visste som hon kanske ångrar nu (när jag talat om vilka möjligheter jag har att ta hand om en hund), är nog.. att seriösare köpare får hon nog leta efter.
Jag skulle aldrig skaffa hund, om jag inte visste att den skulle få det bra hos mig i dom 13 år den lever. Jag kan bara konstatera att det finns andra seriösare valpsäljare i Sverige, som förstår hur en seriös valpköpare agerar. Ett litet missförstånd helt enkelt.

Jag har nu spetsat in mig på en ny kull som föds runt den 22 Juli... i Dalarna. Jippie Mr J.. vi ska åka till Dalarna. Hoppas vi kan ta en hel helg, och köpa Dalavalpar.. nej jag menar Dalahästar.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vad konstigt?

LabHäxan sa...

Jo konstigt var nog bara förnamnet!