tisdag 14 juli 2009

Den här veckan..

.. trodde jag skulle bli astråkig. M är på semester (vill inte erkänna att jag saknar honom redan, men lite funderar jag nog allt på hur han har det). Jempa är i norr.. men hon dök helt oväntat upp i måndags och ikväll ska vi träffas, faaantastiskt kul. Mr J är också norrut.. men han renoverar bara sin lägenhet ändå, så honom har jag ingen nytta av.
Sen kan man dra nytta av semesterfirare.
Imorgon kommer en av mina favoriter (av manligt kön) från Götet till Huvfudstaden. Mr L det ska bli så roligt, äntligen.. (som Gert Fylking skulle sagt) det var verkligen inte igår. Han är en hårt arbetande karriärsman med sinne för inredning och pyssel (när han har tid). Han är även min Söndagsmysarkompis (på den gamla goa tiden i Götet), med talang för kaffegörande (o då snackar vi riktig kaffe, inte bryggkaffe).

Inga kommentarer: