lördag 18 juli 2009

Roligt galen

Jag tog en sväng till city. Min vana trogen löste jag melodikrysset på mitt favoritfik på söder. Härligt att sitta i solen och äta deras fantastiska tonfiskröramacka. Ja ja skit samma!!
Krysset var en baggis idag, tyvärr har jag ju inte kommit på något bra och snyggt sätt att presentera lösningen här på min blogg. IT-häxan med hjälp av M kanske kan fixa något fint en regnig dag.

När jag sedan tog en promenad in mot city.. mötte jag en man. Han hade som uppgift att glädja människor, men jag tror inte att det var så många som lyssnade på honom (alla trodde säkert att han var galen). Han plirade pillemariskt med ögonen, och berättade en liten vits..

- Vet du när bina firar Jul?
o Hmm Nä!
- När Julen är förbi.

Ha ha jag tyckte den var lite rolig i all sin enkelhet. Han så nöjd ut när det äntligen var någon som lyssnade.

Inga kommentarer: