tisdag 7 juli 2009

Visst..

..tycker jag om sällskap, men mitt sällskap för tillfället har en massa vassa klor som inte alltid är så kärvänliga.
I natt smög hon in och la sig så fint vid fotändan. När jag vaknade nästa gång hade hon konfiskerat halva sängen och lite till. Suck!! Om jag då försöker återerövra vad som är mitt (typ täcket), så plockar hon fram sina vapen (dom är låånga och blänker i natten).

När hon sedan skulle följa med in i duschen i morse.. då fick jag säga stopp. Jag uppskattar sällskap i duschen, men inte riktigt så hårigt sällskap. Hon blev förbannad och det utbröt en catfight på badrumsgolvet, som jag gick segrande ur (med några små blessyrer). Priset var en lååångdusch alldeles för mig själv. Skönt!!

2 kommentarer:

Thomas NYC sa...

En katt som gillar att bli blot? Hon borde ta ett snack med var Sonia (hund) for hon hatar att bada.

LabHäxan sa...

Jag tror hon skulle göra vad som helst för lite sällskap just nu.. tom duscha