torsdag 9 juli 2009

Vem? (uppföljning)..

..Har beställt pissregn och gråa moln (var absolut genomblöt när jag äntligen nådde jobbet imorse). Jag brukar alltid skryta med att vädret är så fint i Stockholm, om man jämför med Götet. Jag är dock inte lika säker längre.
Vädret inbjuder till soffmys, film och tedrickande (kanske om det är riktigt ruskigt ett och annat stearinljus). Vilken tur att det finns planer i kvällens program som pekar åt det hållet, och som innebär just dessa tre punkter.
Tänkte även ikväll försöka övertala M att få J att stanna hemma, från deras resa till Kroatien (han ska ändå bara löpträna, och det kan han göra hemma anser jag). Så kan jag följa med istället.. Jag är villig att betala 160 kr för två flygluncher.

Det låter som en solstrålande idé..

Inga kommentarer: