fredag 6 februari 2009

Då var det kirrat..

Jaha då har jag fixat värsta daten för helgen. Objektet för min beundran är den väldigt mjuka typen. Lite svårövertalad från början, men efter mycket lockande ställdes det upp. Planerna var följande.. Ikväll ska vi bara ligga i soffan och mysa, och titta på lets´s dance (härligt med någon med samma smak som jag) kanske äta lite chips.
Imorgon kommer vi lösa melodikrysset ihop. Sen ska vi sätta upp gardiner som jag köpt för jätte längesedan, men blivit liggande pga distraktion från annat håll. Sen blir det säkert något avsnitt av Sex And The City, min nya favoritserie. Klart beroendeframkallande.
Tyvärr surades det lite när jag talade om att jag ska gå på bio lördag kväll (med Mr M hoppas jag, har inte ens frågat än. På detta sätt får det bli en överraskning för honom när han läser det). Jag kan inte ta med mig två favoriter på bio (konkurrens), utan var tvungen att välja (ibland måste man det). Det är så härligt med sällskap en hel helg, sällskap av bästa sorten.

Det är jag och mina Cosypants forever...

Inga kommentarer: