tisdag 24 februari 2009

Något lämnat.. Något bättre vunnet!!

Jag är helt övertygad om att mitt och M:s nya konverterade förhållande kommer funka perfekt (det som vi konverterade ifrån var en prinsessaga, för bra för att vara sann. Det vi hade innan dess var.... bara helt enkelt mysigt salsapartners förhållande). Om vi hade varit ett shampoo, skulle det nu stå på flaskan "new improved formula".
Besvikelsen över konverterandet, varade i ca 20 min. Efter en korv med bröd i Sumpan, bestämde jag mig... Han är min man trots allt, vad som än händer!! Sen dansade de lyckliga i alla sina dagar.. =)

Nu kommer det gå ändå bättre att dansa salsa.. alla frågetecken uträtade. Stoppar in mitt utplockade hjärta igen, tills nästa gång.

1 kommentar:

LabHäxan sa...

Lite grums i bägaren var tydligen svårt att undvika..