söndag 15 februari 2009

Han kom som en vind..


Vad är det med mig, män och grisar? Ja ja perfekt alla hjärtans dag present i alla fall. Gissa hur många gånger jag varit på Åhléns och klämt på denna plyschgris? Den är så söt och gör sig fantastiskt fint i min röda soffa. Nu är det jag och Hjördis forever.
Fast det kom någon annan också, tillsammans med grisen (som råkar veta att grisen ville flytta hem till mig, väldigt klarsynt av honom). Vi hade (precis som jag förutspått) en jätte bra kväll, och bion (Benjamin Button) var en riktig tjejfilm. Ju yngre Benjamin (Brad Pitt) blev, desto mer dreglade jag. (Helt ofrivilligt naturligtvis, jag tycker ju inte ens Bradan är snygg.. hmm ytligt med rutmagar och biceps).
Tiden bara flög fram. Vilket är ett bra betyg för en date.. Hoppas vi kan göra om det någon dag? Vad sägs om den 14 Februari 2010 är du ledig då? (det är bra med framförhållning och planering)
Konklusion: Det var en bra "Alla hjärtans dag", en av de bättre tom.. Trots att det bara är ett kommersiellt jippo, så var det ett mysigt sådant. VSB

Inga kommentarer: