torsdag 5 februari 2009

Jaaa Hjärna..

Det är skönt att slippa få tid över, så att jag får tid att tänka. Personen i fråga är ju knappast värd mina tankar, men jag och min hjärna har en liten (inte så liten faktiskt) konflikt. Dessutom passar den på när jag sover (otroligt taskigt, jag kan inte ens försvara mig).

Jag vill tänka på snälla personer som tycker om mig, och inte dumpar mig via mail. Jag vill tänka på hundvalpen som jag ska skaffa så snart tillfälle gives, eller varför inte en norsk skogskatt. Jag vill tänka på alla bra saker som jag ska skaffa till min nya lägenhet (saknas bara liiiiite cash, sisådär några kronor). Jag vill tänka på min nya vältränade kropp (som skall uppstå så snart jag bara får ändan ur vagnen. Neeeej!! så fet är den inte så att den har fastnat. O förresten är det bra med lite hull, om det blir världskrig och man måste överleva).
Istället vill min hjärna tänka Varför? Hur? O snälla låt inte detta har hänt? Om jag gjort så eller varför inte si? Varför (igen)? det är inget fel på mig, sluta nu.. det är INGET fel på mig!! Tänk OM?! osv osv väldigt annoying det blir aldrig tyst på den..

Men snart har den sagt sitt sista ord, i alla fall om den saken (den får en vecka på sig).

Inga kommentarer: