onsdag 4 februari 2009

Doktor Feelgood

Jag har en alldeles egen Dr feelgood. Jag betalar 13 kr/min, så kommer han med otroligt bra saker. Han är en man i sina bästa år.
Att min Dr feelgood är en man är inte så konstigt. Det är för det mesta dom jag har problem med, så valet var enkelt. Han kompletterar mig perfekt (plus att han har en liten utbildning i bagaget, som jag ser som en otrolig tillgång). Han får mig att se klart, och väldigt krasst på tillvaron. Jag behöver en "hård" men rättvis hand, för att jag ska komma till insikt. Förvandlingen var total. In gick en hulkande risig varelse, ut kom en ny och mycket starkare och vackrare häxa. Den här gången är jag beredd att se livet med de rätta ögonen. (jag hoppas verkligen att det här var sista gången jag jag mår dåligt för en mans skull)

Kort och gott!! Alla borde ha en Dr Feelgood.

En annan feelgood aktivitet utövades igår, med två av mina favoritmänniskor Mr M och Jempa. Salsa gör mig så gott. Tänkte inte en enda ond tanke på en timme. =)
Som avslutning på denna dag serverades kuddkrig och pyjamasparty, hemma hos Jempa. Hotellfrukosten (hotell Jempa) var perfekt imorse. Problemet var bara tiden som frukosten serverades på. Jag har nog inte gått upp 05.20, sen jag konfirmerade mig. Det var bara så mysigt. Jag är bara så glad och tacksam.

Inga kommentarer: