fredag 13 februari 2009

Kvinnlig energi..

Tunnelbanevagnen kokade i morse av energi och spänning, när två kvinnor kom in i full färd med att prata skit om sina arbetskamrater. Det finns nog inget som är så energifyllt som när två kvinnor hittat en gemensam punkt i tillvaron, i form av lite skitsnack. Det himlas med ögonen, lutas framåt för att prata i den andras öra, och fnissas hysteriskt .. för att avslutas med ett
- Jaa!! har du också märkt det, visst är det konstigt. Det jobbiga med detta var att klockan var 07.15, och jag var inte upplagd för skitsnack (särskilt inte andras).

Jag har i alla fall tagit tag i min kvinnliga energi.. Skaffat mig en klipp och färgtid, nu skall renovering och uppryckning av glåmig häxa inträffa. Stod på balkongen några timmar igår, och väntade på prinsen. Såg ingen, gick in och tvättade istället.
Förbereder mig mentalt för imorgon. Jag ska på "något som kan vara en date, men jag vet inte riktigt vad jag ska tro"träff. Vi ska i alla fall ha roligt. På något sätt räknar jag med det, för vi brukar nämligen ha jätte roligt.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Något som kan vara en dejt? Lite halvdejt så?

LabHäxan sa...

Ha ha ja har du inte hört talas om dom... halvdejterna. Jag har haft många.. många mer än jag kanske önskar. Stockholmskillar är expert på dem.. finns kanske inte så mycket i götet.