onsdag 11 februari 2009

Liteavvarjeutannågonsomhelstbetydelse

Varför letar alla snygga killar efter mr Right (M jag vet att detta inte gäller dig, o tur är väl det). Varför vill jag alltid börja dansa och sjunga på tbanestationen på morgonen, framför alla tråkiga grå människor (som bara står helt livlöst).
Varför kostar snygg inredning så mycket pengar? Jag är inne i ett inredningsstim, men allt jag kan göra är att fönstershoppa. Frustrerad! Varför kan jag inte bara beställa en tid hos frisören, och göra mig lite snyggare.. för jag är snål mot mig själv, den enda personen som jag inte borde vara snål mot just nu. Om jag lurar mig själv då.. och säger att prinsen kommer om jag klipper mig. Det kanske till och med är någon snygg karl som vill ta mig på en Date?! Oddsen ökar säkert, om jag bara just färgar håret (Not!!) Vi får se!

Varför kan jag inte bara ta tag i min budget på jobbet. Jag äääälskar ju siffror, och tycker att balansräkningar, intäkter och kostnader är det roligaste som finns (intäkter är dock lite roligare än just kostnaderna). Varför tar jag på mig ansvar utan att få något extra för det?! (typiskt kvinnligt med en manlig vd? Jag hade dock lite svårt att förhandla, eftersom så fort jag får en motgång just nu så bränner tårarna i ögonen. Stackars stackars mig!! Jag som i vanliga fall brukar ge min vd en match). Varför går aldrig min träningsvärk över? (jag har ju bara tränat tre dagar av fyra)

O varför blöder jag näsblod just idag??

Inga kommentarer: