onsdag 18 februari 2009

Express yourself...

Ibland kan jag önska att jag var bättre på att uttrycka mig. Igår övade jag i två timmar på att uttrycka min kvinnlighet med hjälp av salsa. Ge mig en partner som lockar fram det bästa hos mig, och ni ska få se under (dom händer även efter korsfästelsen). En partner som är lyhörd. Det är magi att träffa en man som kan föra med minsta lilla motstånd, och jag bara följer hans minsta lilla vink. En slags osynlig förståelse. Lyrisk!! Ge mig sen ett par höklackat och den lilla svarta kjolen, så är det fullbordat.
Att få leva ut lite glöd som fastat inuti min alltför svenska kropp, får ett leende att sprida sig i ansiktet. Jag älskar mina salsalektioner.. och framförallt att få dansa med M.

Nu måste jag bara öva på att uttrycka mig verbalt.. vägen dit är ännu lååång.

Inga kommentarer: