söndag 8 februari 2009

Sköna Söndag (utan Malena Ivarsson)

Idag har jag umgåtts med en av mina bättre killpolare. Vi har en gemensam kontakt. Från början var vi tänkt som något slags "fix up". Vi försökte verkligen. Det visade sig att vi passar väldigt bra för den lite mer platoniska förhållandetypen. Vi träffas oftast på söndagar (när vi träffas). Då pratar vi ikapp allt som hänt sen sist, sen brukar han bjuda mig på middag. Mycket trevligt!! (jag är inte direkt bortskämd med, att en kille lagar mat till mig)

Idag var en bra dag. För han tog bilen ända in till stan (tillhör inte vanligheten), och plockade upp mig på östermalm. Sen hämtade vi min tv, utlånad och utlämnad i två år. Nu står den här i min lägenhet, och jag kan titta på en dvd. Lyxigt!! Mätt och glad sitter jag här och tittar på en av mina favoritfilmer (som antagligen enligt forskning förstört många i min ålders relationsuppfattning) Dirty Dancing.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dirty Dancing ar en lysande film, vilket for ovrigt Pretty Woman ocksa ar (jag skams inte ett dugg). Inte for att det spelar sa stor roll men for ovrigt sa sag Jennifer Grey oerhort mycket battre ut (i Dirty Dancing) innan hon andrade sin nasa. Nagot att tanka pa for dem som kanske funderar pa nagot ingrepp... (hoppas inte det).

Annars hoppas jag att du kommer att forsatta med bloggen for jag tycker den ar valdigt lasvard. Jag skulle aldrig kunna fa min vardag att lata lika intressant. Trist nar ett forhallande tar slut men battre att det tar slut for tidigt an for sent dvs om man slosat bort annu mer tid. Det ar mojligt att jag missforstod vad som hande men om nagon gjorde slut via e-mail sa var det ta mig f-n bland det fegaste jag hort pa lange. Jag hoppas att jag missforstod det hela. Badkar finns att lana (aven om "vi" ar diskade pga for langt avstand). Dawn letar for ovrigt efter bostad med badkar dar man kan ligga raklang.

Ser fram emot fortsatt lasning,
Thomas

LabHäxan sa...

Det var så som du uppfattade det. Via mail. Fast jag är inte tjejen som finner mig i sånt direkt. Även fast det gör ont, så ska det avslutas på ett värdigt sätt. Efter en konfrontation, så kan jag numer sova gott.
Dawn vill alltså välja bostad efter badkaret.. en tjej helt i min smak (och i din också har jag förstått). Jag har faktiskt funderat på om jag skall komma och bada i ert badkar?! Skulle tycka att det var oerhört spännande..

Anonym sa...

Skont att veta att du sover gott. Nuvarande badkar ar nog av standardmatt, men allvarligt talat sa ar storleken pa badkar, eller atminstone att det finns utrymme for ett badkar modell storre, av valdigt stor vikt for min kara hustru nar vi nu kan tankas flytta framover. New York kan for ovrigt vara vart ett besok, med eller utan tillgang till stort badkar.