torsdag 28 maj 2009

Alla är vi olika..

Ni har kanske förstått vid det här laget att jag älskar att dansa salsa.. jo jag vet.. ingen nyhet. Skulle bara kolla att ni är med mig.
Jag skulle göra nästan vad som helst för en salsakväll. Nu är jag helt klart extra desperat, eftersom min lektion var inställd igår. Det har gått så långt att jag igår hotade M. Nu går du med mig på Grönan på Lördag annars.. (och så lämpligt straff). Han blev chockad naturligtvis, mm jag kan förstå detta. Nöden har ingen lag.
På lördag har jag även lovat att stötta Mi i hans lilla aktivitet. Han ska "bara" springa Stockholm Marathon. Det går rykten om att han värmer upp med en och annan marathonfilm. Jag beundrar honom verkligen för denna uthållighet (det är fyra mil). Jag hade aldrig klarat av det (kanske för en stooor summa pengar, men njaee). Hoppas det går bra. =)

Som sagt alla är vi olika...

Inga kommentarer: