onsdag 13 maj 2009

Uppraggad på jobbet..

Stackars mig!!.. Jag har inte haft förmånen att gå från jobbet än (tittar på klockan 19.10). Det händer så mycket spännande på jobbet efter sex så jag kan inte hejda mig, vill så gärna vara kvar.
Det finns en man här som fyller på vårt förråd. Antingen försökte han vara trevlig (och visa att han faktiskt bryr sig om mina sena arbetstider), eller så raggar han på mig. Kan tro att det är det första alternativet.. Han frågar lite försynt
- är det ingen därhemma som undrar, eller rent av blir sur när du inte kommer hem?
(iakttar mig när jag kämpar med mina flyttkartonger)
- Jaaa jag menar någon man eller sambo/pojkvän?
0 (Jag tänkte: skit du i det, eftersom jag forfarande inte är på mitt bästa humör idag) (Vad vill du? sa jag inte heller, nä, fast jag ville) Nej sådant håller jag inte på med!! Fick jag ur mig till slut.
- Ja det är ju lika bra det
0 (vad är det som är så bra?)
- Ja under en kortare period kan ju det vara ok?!
0 (Ja om man räknar sen våren 2007, så är det ju inte speciellt kort tid det är ju två år sen jag var sambo) Jo det är sant, det är lite tråkig att vara ensam också. (ja vad ska jag svara? tell me)
- Sen började han prata jobb.. phu!!

Nu ska jag gå hem..

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppsan. Du får se dig om när du traskar i mörka korridorer!! ;-)

LabHäxan sa...

Ja dom är överallt... så du borde också se upp!! Dom kan finnas i ett förråd nära dig..