lördag 9 maj 2009

Melodikrysset..


Japp det är lördag och melodikryss. Jag har sovit tolv timmar i natt som uppladdning inför denna övning. Det skulle bli svårt idag utlovades det... jippie tänkte jag. Här ovan ser ni lösningen. Antingen kan man tro att jag faktiskt är 85 år (med tanke på de otroligt fina bokstäverna, men det var svårt att skriva i paint), eller så är jag 5. Det är bara att välja. Med tanke på aktiviteten så är det första alternativet kanske närmre sanningen.

Nu ska jag och Jempa snart fika och ikväll ska jag gå på bio. Jag är ju lite lätt Kuba intresserad. Vad passar bättre på en date, än den romantiska filmen "Che-Argentinaren"? Det finns en uppföljare som heter "Che-Gerillaledaren". Om jag inte gör bort mig helt, så kanske det blir en uppföljare också (på fler än ett sätt).


Inga kommentarer: