fredag 29 maj 2009

Något av det bästa..

.. som finns är kyssar, dvs bra sådana. Jag ska inte försöka ge mig in på och förklara hur en bra kyss skall vara. Allting är ju upp till personen i fråga. Någon kanske tycker om ormkyssar, en annan slaskmodellen. Jag har varit ihop med en kille som inte ville kyssas alls helst, eftersom det kunde resultera i halsinfektioner. Enligt mig en liten lätt felprioritering i livet.
En kyss är som en gnista som tänder elden, och sen kan man inte sluta. För mig är kyssar så pass viktigt, att jag skulle ha svårt att dela mitt liv med en bad kisser. =) Naturligtvis kan man öva sig fram, men helst ska den bara finnas där som en självklarhet.

MMmmm..

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Har du sett det där avsnittet i SATC när Charlotte träffar den där killen som fullkomligt slickar henne i ansiktet? Det är viktigt med bra kyssar...

LabHäxan sa...

hmm jag kan inte minnas riktigt. Har ju ganska nyligen sett alla SATC avsnitt. Vilken säsong var det?

LabHäxan sa...

Eftersom frågan har uppkommit.. kan jag tala om att det är Mi:s fantastiska kyssar som har framkallat det här inlägget.

Miss Upsey Daisy sa...

Ganska tidigt.. eller i mitten. Kommer inte ihåg..