lördag 2 maj 2009

Direkt från verkligheten

Nu ligger jag i startgroparna.. det är melodikrysset i vilken minut som helst.

l10 började dåligt kunde inte första flicknamnet visade sig vara Anna
v10 v11 Amanda Jenssen
v13 Ta efter "ta mig till havet"
v12 l7 v8 En ur "en officer och en gentleman" men vem är han?
l8 Vad är det för skådespelare.. Nu är jag illa ute!!
v9 hmm Brolle Naturligtvis
l2 klockrent fantomen på operan
Mr J sms:ar precis i en fråga orutinerat, han borde veta.. =(

Under nyheterna får jag chansen att fuska.. surfar då upp Joe Cocker som sjunger soundtracket till "en officer och en gentleman"

v6 Kent
Skådespelaren från l8 ser ut att bli "Claes" Malmberg kanske
l1 Miriam Makeba Pata Pata (blev lite ledsen när han sa att hon dog förra året visste inte det, en fin kvinna)
v1 Extra poäng.. Jag skrev My fair lady innan ens frågan var ställd.. tofs i rumpan till mig
l4 Miss li
l3 is "varför är det ingen is till punchen"
l5 jag slår vad om att det är Di Leva.. japp jag hade rätt Everyone is Jesus.. fantastiskt rolig låt, värsta hallelujalåten i modern tappning.

Japp det satt som handen i handsken som vanligt.. Varsågod lösningen levererad. Nu ska jag åka till Skärgården med Mr J och bilen.. =)

Inga kommentarer: