onsdag 27 maj 2009

Dom kom som en vind..

Nu har jag och mina föräldrar varit sambos i fyra dagar (i min lilla lilla tvåa). Detta har resulterat i att jag har fått sova bredvid diskmaskinen, i ett hörn på en madrass. Jag är ju dock ingen ungdom längre, och madrassovandet har satt sina spår. Dels är jag lite tröttare än vanligt, och dels har jag träningsvärk. Imorse på väg till jobbet kände jag hur ont jag hade i kroppen. Träningen tänkte jag.. men jag har inte rört en fena på den fronten på ett bra tag (sen belastningen på jobbet började att öka), samt att salsan var inställd den här veckan...

I natt får jag dock sova i min egen säng.. mmm.. har nästan glömt hur skön den är.

1 kommentar:

Thomas NYC sa...

Forhoppningsvis uppvags "traningsvarken" av hur trevligt det ar att ha lantisarna pa besok.