söndag 10 maj 2009

Lantisarna på besök..

Det här är lite roligt. Ta inte illa upp nu pappsen att jag berättar det här. =)
När mamma och pappa var på besök sist, så var vi en sväng i Stockholm City. På tunnelbanan hem säger min Pappa till mig (ganska tyst, men ändå så högt att de runt omkring hör).
- Den där kvinnan där (tittar mot en brunhårig kvinna), det ser ut som jag känner henne.
o (Jag ser med stor förskräckelse att det inte är någon bekant utan Perilla August)
- Var har jag sett henne förr
o (för att förhindra att en pinsamhet uppstår väser jag) Det är Pernilla August
- Jaha Pernilla August

Nu vaknar sedermera min mamma och börjar skruva på sig
- Var är Pernilla August? (PA har sin hand precis ovanför min mammas huvud och står bakom hennes rygg)
o (försöker hyscha lite diskret)

Som tur är kliver hon av vid slussen och slipper den värsta uppståndelsen..

Inga kommentarer: