lördag 16 maj 2009

Svag för rutiner..

Kan först tala om att jag var ute och dansade igår kväll.. Stället var mysigt, och dansgolvet var otroligt litet. Jag kan utan att ljuga säga att jag delade kroppsvätskor med ganska många, och särskilt med M (men vi har ju vanan inne). Det är inte ofta som jag har en liten vårflod flödande på halsen ner längs med ryggraden, och som slutar i kanten på byxorna (ja det hela låter perverst jag vet)... men vem har sagt att salsa är en rumsren dans..

Melodikrysset har jag naturligtvis försökt lösa, men det gick inte så bra den här gången. Måste konsultera expertis. Så just nu blir det ingen lösning, kanske lite senare.
Funderar på om jag ska göra ett försök i att shoppa mig lycklig.. låter tilltalande. Om jag bara visste vad jag ska köpa?

Inga kommentarer: