onsdag 25 mars 2009

Att möta våren på andra sidan Sverige..

Då var det bokat!! Jag skall möta våren tillsammans med M.. i Sveriges framsida Götet. Jag har beställt sol och minst 18 grader varmt, hela den helgen (18-19 April). Resan är av typen; träffa alla man känner (gäller både hans känningar och mina), samt hinna fira M:s födelsedag (igen!!)
Ja ja!! det är lika bra att passa på o fira medans man lever.. (så har jag ett ess i rockärmen, om han tycker att maten smakar bedrövligt ikväll. Då kan jag locka med något roligt i Götet).
(Detta eftersom M åker till Sol&Dykland på söndag på sin födelsedag, och jag har pyjamasparty och suparfest med Stina i Götet den här helgen, moget på alla sätt!! (Bildbevis från det partyt kommer definitivt att visas för de närmast sörjande)).

6 kommentarer:

Anonym sa...

Pyjamasparty? Var det inte naken-med-grädde-och-chokladsås-party vi skylle ha? Hehe! :-D

LabHäxan sa...

He he.. Jo men vi skulle ju inte säga det till någon.. O särskilt inte till din M, eftersom det är hans säng (fortfarande som gäller).

Miss Upsey Daisy sa...

Oh! Göteborg. Sveriges framsida yada yada.. ;D

LabHäxan sa...

Det är viktiga grejer det här med framsidan och baksidan. Tänk om man skulle blanda ihop vad som är vad..

Christina sa...

Hm. Ja. Det kan sluta illa! Tänk dig bara att blanda ihop framstjärt/bakstjärt, Styrbord/barbord, eller bara något så simpelt som höger/vänster :-D KAn sluta riktigt illa...! hehe! :-D

LabHäxan sa...

På tal om att blanda ihop höger och vänster. Det har jag värsta problemet med. Kan inte spontant säga vilket som är hö eller vä. På uppkörningen svängde jag vänster när han sa höger. Tur för mig att det var själva körandet som han skulle kontrollera och inte förmågan till att skilja på hö och vä. Då hade jag varit kuggad direkt!! =)