onsdag 4 mars 2009

Roligt roligt.. Utöver det vanliga!!

Imorgon får vi veta.. Jag och M har anmält oss till en workshop i tre av danserna, inom tio-dans (Lets Dance, ni vet, på fredagarna). Det har med Lets Dance att göra i hög grad. För det är Tobias Karlsson (som dansar denna gång med Elisabet) som ska vara lärare (Den mannen går ju inte av för hackor, på något sätt. Det skulle väl vara hans läggning då i så fall). Oh! det är så spännande.
Hela Söndagen kommer ägnas åt Rumba (mmmm), Paso Double och QuickStep (fem timmar himmelrike). Nu fanns dock ett men.. Vi kanske inte får plats, kursen kanske är full.. (Suck! lite typiskt Stockholm) men imorgon får vi veta.. Vi lever på Hoppet!!

Mr M du är min stjärna. Jag tror inte du förstår hur roligt jag tycker att det här är!!? Oh det pirrar i hela mig av... ja av..
förväntan på detta och lycka.. just så.. Lycka.
Superkul!! Då får vi chansen att testa hur osams vi kan bli. Du blir hungrig och kinkig, och jag är den envisaste av de envisa. Jippie!! Som ett litet äktenskap i miniatyr. Ser fram emot detta så mycket.. Hoppas Hoppas.. Hoppas

Inga kommentarer: