måndag 30 mars 2009

Rapport från helgen..

Jag måste bara berätta, att jag är lite knäpp ibland (jo jag vet att ni vet detta, fast ibland kommer man till insikt själv helt plötsligt). Jag kom på namnet på en gammal beundrare till mig. Det bara poppade upp i huvudet. Fransmannen. Han har ett väldigt google-vänligt namn. För jag hittade honom,och han bor här i Stockholm i Vasastan. Om jag ändå kunde nöjt mig med detta, men inte..
Var tvungen att skicka ett sms till honom, för att se om han minns mig också. Säkert inte (Ja ni kommer få veta om han svarar.. bara lugn)
Ja! jag vet.. Han har säkert fru och barn, men jag ska inte ofreda honom. Jag var bara ofantligt nyfiken.. Jag minns hans kyssar, dom var väldigt speciella. Jag gissade i förväg att han skulle jobba som läkare, precis som sin far. Jag är fantastisk duktig på att gissa..

Nu till helgen... Det var jätte roligt att träffa Stina, och få skvallra en hel helg är helt underbart. Det shoppades en hel lördag, och fikades flera gånger. Vädret var fantastiskt fint i Götet (inte lika bra i Stockholm, hörde jag Mr J säga). På lördagkvällen gick vi ut på ett nyöppnat "Stureplanshak". Många silikonbröst och höga stövlar, Bakåtkammat hår och pikétröjor.
Vi träffade på två pajsare, Stefan och Jonas (behövde inte censurera där tyckte jag). Jonas blev otroligt förtjust i Stina, och attackerade henne. Stina var inte riktigt lika nöjd. Stämningen kändes tjock. Stefan skämdes för sin kompis, och jag kunde bara skratta år alltihopa.
Sen när är ett Nej inte värt något. Trodde 30-åringar förstod orden "Nej Pilla Inte", men inte Jonas. Han tyckte att Stina var väldigt Svårflörtad. (kan hända den bäste när man är störtkär i sin pojkvän).

Väldigt bra helg.. som måste göras om soooon!!

1 kommentar:

Christina sa...

Haha! "vad svårflörtad du är!" "Men jag flörtar INTE!" :-D Dåren... Eller en av hans andra härliga repliker: Jag: "Gå och limma på någon annan!" Han: "Haha! Hade jag limmat på dig hade vi hånglat för länge sedan!" Hmmm.. Tyckte det var bra att jag kontrade med "Knappast. Du uppfyller inte mina krav, alls." Haha! aja, härlig helg gumman! Kram!