tisdag 31 mars 2009

Konstigare saker har hänt..

Fransmannen svarade på mitt sms. Inte ett jätte trevligt svar.. svaret löd "Vad gäller det?". Här är jag gullig och trevlig och skickar ett sms till honom o så får jag ett "vad gäller det" tillbaka.
Han var expert på att småpussas i tid och otid. På öronen och halsen. Tröttnade ganska snart på det, och frågade om han eventuellt kunde åstadkomma en riktig kyss. Det kunde han.. Han sträckte ut tungan och slickade på mina framtänder (mmm en riktig french kiss).

2 kommentarer:

Thomas NYC sa...

Jag forstar inte varfor du gjorde dig av med detta stjarnskott :-). Sounds like a keeper.. Jag formodar att jag aldrig traffade detta underverk?

LabHäxan sa...

Ja jag gjorde ju mitt bästa för att få tillbaka honom. =)Kanske skulle skrivit som svar på.. Vad gäller det? Jag vill jättegärna pöva en av dina fantastiska kyssar igen.
Du hade inte förmånen att få träffa honom. Efter repliken "Du kanske hade velat ha stock", så tackade jag för mig. =)