måndag 23 mars 2009

Komfort.. eller kom fort?

Mmm!! äntligen har jag fått min nya madrass till min 1.60 säng (jag är ganska bred, och måste ha stor säng med massor av utrymme. Hjördis kräver också sin plats). Min gamla madrass var en billig variant från ikea. Den var så hård att mina höftben somnade (och då menar jag på ett ganska obekvämt sätt).
Fick en ny bäddmadrass av mamma och pappa i julklapp, och det tog ett tag innan den kördes upp tillsammans med dem (den är nämligen direktimporterad från Vaggeryd, denna metropol).
Under helgen medans föräldrarna har varit på besök, har madrassen lånats av dem (o hela sängen för den delen). Igår kväll var den nästan bara min. Kan inte beskriva denna fluffiga och mjuka yta under min kropp. Otroligt bra!! Jag bara längtar tills jag får åka hem och sova..

Inga kommentarer: