lördag 21 mars 2009

Uppladdningen kan börja..

Eftersom ingen av mina killpolare vill kännas vid Kungen (kungen av alla kategorier), så har jag hittat en värdig ersättare i frk C. Hon följer med utan att jag behöver tjata, muta eller locka. Konserten börjar kl 19.30 och nu laddar vi för fullt...

När jag kysser havet stackars Jack, gå upp på klippan och gå ut och var glad din jävel. Fyra hjul som rullar säg har du någonsin varit i Stockholm city. Nere i city står en hund och gråter för Jolly Roger. Isabellla, Evangelin och rått och romantiskt. Baby har en ring men också baby om morgonen. På den vassa eggen öppen väg öppen bil. Hon gör mig galen och t-t-tungan i mitt öra så snor jag en bil och sen så får du köra. osv osv

Det ska bli en fantastisk konsert.. bättre än någonsin har jag hört. Ok Uffe kör hårt!!

Inga kommentarer: