onsdag 18 mars 2009

Strålande..

Mitt humör var på topp imorse. Vaknade av fågelkvitter. Slöt ögon och tänkte sommarmorgon. M(mm)! Det är sommar. Någon upplyste mig då om att på sommaren kvittrar inte bara en stackars fågel (som dessutom är en konsultande gråsparv), utan dom är många fler. Jaha jasså!! det var den sommartanken det. Jag lät mig dock inte nedslås.
Ute sken verkligen solen (och inne i mig desto mer). Jag börjar lite smått tänka klackskor och vårjacka, vitsippor och fika ute i solen. Mmm bara njuta!. Jag hade underbart sällskap till tunnelbanan, och kaffe latten på centralen var (tro det eller ej) liiite godare än vanligt.

Och dagen kan börja med ett stort leende.. för mig.. (vissa andra ska ju ha lönesamtal med chefen. =) )

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Spring iväg och köp en lott!

LabHäxan sa...

Du har rätt.. borde kanske göra detta. =)